دستاوردها
0 +
مشتریان
0 +
کامیونها
0 +
کارمندان

شرکت جمشید بار بابیش از 20 سال سابقه فعالیت در عرصه حمل ونقل دارای دو پایانه اختصاصی در استان قم و بندرعباس می باشد:

  1. آدرس قم : ابتدای جاده سلفچگان به ساوه (شرکت حمل و نقل توحید راه
  2. آدرس بندرعباس : بندرعباس ،شهرک صنعتی خلیج فارس شرکت حمل ونقل جمشیدبار

که متشکل از مدیران کارشناسان و متخصصین صنعت حمل ونقل میباشد.

گرد هم امدن افرادی با تجربه کاری درخشان  هوشمند وهمگام با دانش روز دنیا موجب شده تا این کسب  و کار به طور دائم درحال بهبود باشد و با تمرکز بر شایستگی های خود همچنان در میان بهترین ها باقی بماند.

در دنیای امروز عدم توجه شرکت های حمل و نقل به بستر اینترنت و تکنولوژی و همچنین خلا های موجود در این زمینه باعث شد تا کاری سترگ در این عرصه پایگذاری و به اجرا در آید. لذا گروه توحید راه ; سامانه هوشمند حمل بار  جمشیدبار  را که متشکل  از متخصصین لجستیک ; فناوری اطلاعات نرم افزار و مدیریت کسب و کار است. تاسیس نمود تا آمیخته کم نظیری جهت پیش برد اهداف سازمان و تحول صنعت حمل و نقل کشور باشند.

پایبندی اینر تیم به بهبود مستمر  و تعهد بر رسیدن اهداف و خواسته های مشتریان میتوناد آسودگی خاطر مشتریان را دوچندان نمیاد.

این شرکت با بیش ازربع قرن تجربه در امور حمل و نقل جاده ای داخلی و بین المللی کالا و در دهه اخیر توسعه لجستیکی اعم از انبارداری، تخلیه و بارگیری و برنامه ریزی حمل و نقل ترکیبی بر اساس خواسته های صاحبان کالا توانسته است جایگاه بسیار خوبی را در بین مشتریان خود کسب نموده و خدمات گسترده و همه جانبه‌‌ای را در خصوص حمل و نقل کالاهای خشک و مایعات، با کیفیت مناسب ارائه نماید.

گرد هم آمدن افرادی با تجربه کاری درخشان  هوشمند وهمگام با دانش روز دنیا موجب شده است تا این کسب و کار به طور داعم درحال بهبود باشد وباتمرکز بر شایستگی های خود همچنان در میان بهترین ها باقی بماند.

عمده خدمات جمشیدبار

حمل جاده ای از مبدا قم وبندر عباس /مشاوره در امور حمل و نقل کالا   /ترخیص کالا  /خدمات گمرکی   / دارای دوپایانه خصوصی در قمو بندر عباس   /حمل کلیه محصولات سبک و سنگین به تمام نقاط کشور از استان های قم و بندر عباس  /توان حمل تانکری و ورل روزانه تا 3000تن    /همکاری با ترخیص کاران مجرب استان قم و منطقه اقتصادی سلفچگان و بندر عباس

شرکت های طرف قرارداد

فرم انتقاد و پیشنهادات

مشاوره قم: 09124520266

مشاوره بندر: 09179013877

مشاوره سلفچگان: 02533674020